Koncert finałowy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Starym Sączu

14 stycznia (niedziela), Kino Sokół

Jeśli nie uda Ci się dotrzeć na finałowy koncert a chcesz wesprzeć WOŚP:

zadzwoń po wolontariusza: 884 891 734

lub dokonaj wpłaty na konto Sztabu Stary Sącz:

33 1140 1010 7674 2018 0000 1776

Legend of Kazimierz to zespół założony przez Mateusza Frankiewicza w 2013 roku w Krakowie. Na tworzoną muzyke składa się kilka czynników: fascynacje twórczością żydów aszkenazyjskich, muzyka bałkańska – w szczególności Bułgaria i Serbia, muzyka turecka, muzyka cygańska jak i własne kompozycje. Muzycy tworzący zespół mieli przyjemność występować z takimi gwiazdami jak Hans Zimmer, Michał Urbaniak, Nigel Kennedy czy zdobywca oskara Jam A. P. Kaczmarek. Brali także udział w wielu prestiżowych festiwalach takich jak Schleswig Holstein Music Festival (2015) i Openair Festival. Mają w dorobku dwie płyty: Seven Wonders (2013) i Jerusalem (2015).

Zespół wykonuje specjalnie przygotowany program bazujący na motywach żydowskich, bałkańskich i cygańskich i kompozycjach własnych.

skład:
Mateusz Frankiewicz – double bass / kontrabas
Jacek Długosz – guitar / gitara
Mateusz Chmiel – flute, clarinet/flet, klarnet, duduk
Tomasz Pawlak – violin, viola / skrzypce, altówka
Tomasz Czaderski – percusion / instrumenty perkusyjne
Paweł Iwan – acc. / akordeon

 

Wyniki konkursu na projekt plakatu 6 edycji Pannonica Folk Festival

Komunikat w sprawie rozstrzygnięcia konkursu na plakat 6. Pannonica Folk Festival.

Decyzją jury w składzie:
Wojciech Knapik – przewodniczący,
Justyna Liszkowska, Ryszard Miłek, Ewelina Wiśniewska – członkowie jury
dokonano wyboru nagrodzonych prac w konkursie na plakat 6.Pannonica Folk Festival.
Pierwszą nagrodę zdobyła P. Zofia Dziurawiec , dwa równorzędne wyróżnienia otrzymują P. Elżbieta Chwistek  i P. Jarosław Sępek.

 

 

 

 

 

 

Zwyciężczyni została przyznana główna nagroda pieniężna w wysokości 2.500 PLN, natomiast wyróżnione osoby otrzymają nagrody pieniężną w wysokości po 500 PLN.

Ze względu na fakt, że nagroda główna przypadła osobie urodzonej w 1993 roku lub latach późniejszych, nie wystąpił obowiązek przyznania jednego z wyróżnień dla „artysty młodego pokolenia” (§ 6, pkt 3 regulaminu).

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za nadesłanie prac konkursowych. Osobom nagrodzonym gratulujemy.

 

Konkurs na projekt graficzny plakatu 40. Jubileuszowego Starosądeckiego Festiwalu Muzyki Dawnej

Regulamin konkursu na projekt graficzny plakatu
40. Jubileuszowego
Starosądeckiego Festiwalu Muzyki Dawnej

Organizator: Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu

1

Przedmiot konkursu

Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu, zwany dalej Organizatorem ogłasza konkurs na projekt plakatu 40. Jubileuszowego Starosądeckiego Festiwalu Muzyki Dawnej.

2

Warunki uczestnictwa w konkursie

  1. Celem konkursu jest wyłonienie i wytypowanie do realizacji projektu graficznego, który stanie się
    plakatem promującym 40. Jubileuszowy Starosądecki Festiwal Muzyki Dawnej
  2. Konkurs ma charakter otwarty i może wziąć w nim udział każdy.
  3. Konkurs jest skierowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym.
  4. W konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które wcześniej nie brały udziału w innych konkursach.
  5. Udział w konkursie jest bezpłatny i całkowicie dobrowolny.
  6. Do konkursu każdy z uczestników może zgłosić od jednego do trzech (maksymalnie) projektów.

  3

Wymagania jakie powinien spełniać projekt

  1. Projekt graficzny plakatu powinien zawierać:
    grafikę autorską, oraz

pozostałe elementy obowiązkowe:

– nazwę wydarzenia: 40. Jubileuszowy Starosądecki Festiwal Muzyki Dawnej

– datę festiwalu: 11 – 15 lipca 2018 ,

program pro-forma (patrz załącznik; teksty40SFMD),

– sześć „partnerskich” logo pro-forma (patrz załącznik; grafiki40SFMD),

– adres strony internetowej www.festiwal.wstarymsaczu.pl
Autorska grafika obowiązkowo powinna eksponować następujące komunikaty:  
1. jubileusz (40 edycja)
2. muzyka dawna

Autorska grafika opcjonalnie może (nie musi) prezentować następujące komunikaty:  
3. Stary Sącz (jako miejsce festiwalu)
4. Splendor patriae (tegoroczne motto)

  1. Zgłoszenie prac następuje poprzez przesłanie plików graficznych JPG na adres email: dyrektor@ckis.stary.sacz.pl , w tytule e-maila prosimy napisać: Konkurs: plakat 40. Jubileuszowy Starosądecki Festiwal Muzyki Dawnej
  2. W konkursie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie prace, które zostały wysłane na w/w adres e-mail do dnia 29 stycznia 2018 roku włącznie.
  3. W przypadku jeśli na konkurs wpłynie mniej niż 40 prac organizator może wydłużyć czas trwania konkursu.
  4. Do konkursu zgłaszać należy plik poglądowy (prewkę) projektu plakatu proporcjonalnie pomniejszony w stosunku do oryginalnego  wymiaru (980×680 układ pionowy) w formacie JPG, którego wielkość nie powinna przekraczać 2 MB.
  5. W treści wiadomości należy podać adres poczty elektronicznej, na który przesłana ma zostać wiadomość potwierdzająca przyjęcie zgłoszenia oraz imię, nazwisko, adres, rok urodzenia i telefon kontaktowy autora.
  6. Członkom Komisji Konkursowej zostaną zaprezentowane prace, a po rozstrzygnięciu konkursu zostanie sporządzony protokół, który podpiszą członkowie Komisji Konkursowej.
  7. Komisja Konkursowa w ciągu 14 dni od wyznaczonego terminu nadsyłania prac poda do publicznej wiadomości nazwisko autora zwycięskiego i wyróżnionych projektów.
  8. Autor nagrodzonej pracy zobowiązuje się, w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników, dostarczyć do Organizatora plakat tzw. „ślepy” (bez programu pro-forma i „partnerskich” logo pro-forma) w skali 1:2 tj. o wymiarach 680 x 490 mm (+ 2 mm spadów), w formacie JPG, CMYK, rozdz. 200 dpi, a po ustaleniu ostatecznego programu festiwalu (skład zespołów) i partnerów i sponsorów w ciągu 7 dni od dostarczenia brakujących elementów obowiązkowych plakatu końcowy projekt plakatu, jako plik graficzny PDF, rozm. 680 x 980 mm (+ spad 4 mm), CMYK, rozdzielczość 300 dpi.
  9. Z chwilą zamknięcia konkursu, Autor nagrodzonej pracy (plakatu) udzieli Organizatorowi konkursu niewyłącznej, zbywalnej (z prawem do sublicencji), bez ograniczeń terytorialnych, bezpłatnej licencji obejmującej prawo do wykorzystania pracy w następujący sposób:
    -używania i wykorzystania w działalności statutowej oraz wszelkiej innej działalności promocyjnej, reklamowej, informacyjnej oraz gospodarczej,
    -utrwalania i zwielokrotniania wszelkimi technikami graficznymi,
    -zwielokrotniania poprzez dokonywanie zapisu na nośnikach elektronicznych,
    -publicznego wystawiania i wyświetlania na wszelkich imprezach otwartych i zamkniętych,
    -wykorzystania przez Organizatora projektu lub jego elementów składowych do stworzenia pozostałych materiałów reklamowych związanych z Festiwalem,
    -wprowadzania do obrotu, wydawania i rozpowszechniania  we wszelkich materiałach promocyjnych, informacyjnych, wydawniczych i innych z wykorzystaniem utworu (plakatu), umieszczania w Internecie,
  10. Dodatkowo w okresie 5 miesięcy od daty rozstrzygnięcia konkursu Organizator zleci Autorowi przygotowanie od 3 do 9 projektów graficznych różnych elementów promocyjnych i identyfikacyjnych opartych na motywie graficznym zwycięskiego plakatu takich jak np.: baner, reklama prasowa, nagłówek, okładka folderu itp. w zryczałtowanej cenie 250 zł brutto za każdy wariant/projekt.

4

Kryteria oceny

  1. Prace zostaną poddane ocenie przez Komisję Konkursową, w której skład wejdą Organizatorzy Festiwalu. Komisja, biorąc pod uwagę wartość artystyczną i jakość estetyczną pracy, oceni także jej zawartość merytoryczną, czytelność i siłę marketingową.
  2. Komisja Konkursowa dokona wyboru jednego najlepszego projektu oraz wskaże dwa projekty wyróżnione
  3. Decyzja Komisji jest niepodważalna.
  4. Decyzje Komisji są ostateczne i nie przysługuje od nich odwołanie.

5

Warunki ogólne

  1. Osoby nadsyłające swe zgłoszenia w ramach konkursu tym samym wyrażają zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych wyłącznie na potrzeby konkursu w zakresie koniecznym do prawidłowego przeprowadzenia konkursu (ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 roku Dz.U. Nr 133, poz. 833 z późn. zm.).
  2. Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że prace zgłoszone na Konkurs zostały wykonane osobiście.
  3. Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że przekazujący oświadcza, iż nie naruszają one praw osób trzecich, w szczególności nie naruszają ich majątkowych i osobistych praw autorskich. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej osoba przekazująca zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną
    z tego tytułu.
  4. Niniejszy Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 68, poz. 341 z późn. zm.

6

Nagroda

  1. Za zwycięski projekt zostanie przyznana pieniężna nagroda główna w wysokości 2.500,00 PLN brutto (dwa tysiące pięćset złotych 0/100).
  2. W przypadku, gdy wybrany projekt był realizowany grupowo, nagroda zostanie podzielona w równych częściach pomiędzy osoby tworzące zespół. W przypadku instytucji lub podmiotów gospodarczych kwota przekazana będzie na podmiot, który zgłosił projekt.
  3. Przewiduje się także przyznanie dwóch równorzędnych wyróżnień w wysokości 500,00 PLN brutto (pięćset złotych 0/100), w tym jednego dla artysty młodego pokolenia (kryterium spełniają osoby urodzone w 1993 roku lub latach późniejszych), przy czym nie ma obowiązku przyznania wyróżnienia dla artysty młodego pokolenia w przypadku jeśli nagroda główna przypadnie osobie urodzonej w 1993 roku lub latach późniejszych.
  4. Wypłata 80% kwoty z tytułu nagrody głównej oraz 100% kwoty wyróżnień nastąpi w ciągu 21 dni od daty ogłoszenia wyników konkursu.  Wypłata pozostałych 20% z tytułu nagrody głównej nastąpi w terminie 7 dni od otrzymania i zaakceptowania przez Organizatora końcowego projektu plakatu. 

7

Prawo własności i prawo wykorzystania zwycięskiego projektu

  1. Zwycięski projekt plakatu stanie się własnością Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu, w zamian za wypłaconą nagrodę pieniężną. Jest to jednoznaczne, z przejęciem przez Organizatora na wyłączność majątkowych praw autorskich do projektu oraz możliwością wykorzystania go dla własnych potrzeb.
  2. Organizator konkursu zastrzega sobie prawo do ewentualnych modyfikacji zwycięskiego projektu, z poszanowaniem oryginalnej formy, w celu jego skutecznego wykorzystania. 

8

Postanowienia końcowe

  1. Najciekawsze projekty mogą zostać opublikowane na stronie internetowej Organizatora, festiwalu oraz na Facebooku.
  2. Wybrany plakat zostanie wydrukowany i rozpowszechniony zgodnie z zaplanowaną kampanią reklamową.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo zmian postanowień niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny.
  4. We wszystkich sprawach spornych decyduje Dyrektor Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu.
  5. Niniejszy regulamin podlega ogłoszeniu na stronie internetowej Organizatora: http://ckis.stary.sacz.pl/konkurs_na_projekt_plakatu_40SFMD

POBIERZ ZAŁĄCZNIKI:

Regulamin konkursu na projekt plakatu 40 SFMD pdf

Regulamin konkursu na projekt plakatu 40 SFMD doc

teksty40SFMD

Pakiet zip + logosy

Badania Nastroju Świątecznego – Anonimowa ankieta

Do świąt już niedaleko… Pamietasz jak trudno było zasnąć 5 grudnia? Jak długo czekało się na Pierwszą Gwiazdkę? Pamiętasz jeszcze prezenty z dzieciństwa?

—–> ANKIETA

Chcemy zebrać ciepłe wspomnienia i napisać o nich na łamach Kuriera Starosadeckiego oraz na naszej stronie internetowej.
Każda rodzina przez pokolenia dopracowywała swoje własne sposoby na kultywowanie świątecznych tradycji. U jednych Mikołaj chodzi 6 grudnia, a u innych dopiero w Boże Narodzenie… Skąd biorą się prezenty pod choinką? Chcemy to zbadać i dowiedzieć się jakie są najskuteczniejsze metody odpalenia Nastroju Świątecznego 🙂

Wypełnij ankietę sam lub zaproś rodzinę i wspólnie udzielcie odpowiedzi – to może być niezły zapalnik światecznego ciepła…

Ankieta jest anonimowa!!! (oczywista…)

99 Rocznica Odzyskania Niepodległości – 11 listopada 2017

Burmistrz Starego Sącza Jacek Lelek serdecznie zaprasza na Gminne Obchody 99 Rocznicy Odzyskania Niepodległości Państwa Polskiego w dniu 11 listopada 2017 r.

Program obchodów:

10:20  Stary Sącz – Zbiórka pod Kinem SOKÓŁ, przemarsz na Rynek

10:40  Stary Sącz – Wciągnięcie flagi państwowej na maszt, Rynek

11:00  Stary Sącz – kościół Św. Elżbiety, Msza Święta w intencji Ojczyzny, po mszy przemarsz na cmentarz komunalny i Apel Poległych

18:00  Stary Sącz, Restauracja MARYSIEŃKA – Wspólne śpiewanie pieśni legionowych i niepodległościowych z udziałem mieszkańców

 

Noc Trakla – spektakl teatralny (bezpłatne wejściówki)

19 listopada, godz. 19:00, Kino Sokół
(wstęp wolny za okazaniem bezpłatnej wejściówki – do odbioru w Informacji Turystycznej, Rynek 5)
„Noc Trakla” spektakl teatralny
Tekst, reżyseria i scenografia: Paweł Zapendowski.
Występują: Joanna Dryś, Krzysztof Stanio, Krzysztof Grygier.
Spektakl przedstawia pobyt Georga Trakla w krakowskim szpitalu garnizonowym jesienią 1914 w pierwszych miesiącach wojny i jego relację z doktorem psychiatrii, poddającym poetę metodzie analitycznej. „Jest tu pan doktor. Nawet przyzwoity człowiek. Polak. Rozmawia ze mną po niemiecku. O snach. Wyobrażasz sobie? O snach.”
Spektakl na podstawie sztuki teatralnej „Kokaina (dzień 1 i 2)” Pawła Zapendowskiego, adaptacja wierszy Georga Trakla w przekładzie Andrzeja Lama i wierszy Małgorzaty Gołąbek.
 
Spektakl „Noc Trakla” będzie miał swoją premierę podczas Dni Austrii na początku listopada 2017 r w Teatrze Bagatela w Krakowie, a następnie zostanie wystawiony m.in w Starym Sączu, Mikołowie i Gorlicach.
 
Spektakl dla widzów od 16 roku życia.

VI Przegląd Pieśni Patriotycznych i Niepodległościowych

VI Międzyszkolny Przegląd

Pieśni Patriotycznych i Niepodległościowych w Starym Sączu

9 listopada 2017 r.

REGULAMIN

  1. Międzyszkolny Przegląd Pieśni Patriotycznych i Niepodległościowych ma charakter konkursu, którego zadaniem jest wyłonienie najlepszego wykonania pieśni patriotycznych  i niepodległościowych
  2. Celem konkursu jest popularyzacja wśród dzieci i młodzieży dawnej i współczesnej pieśni patriotycznej, podkreślanie ważnych rocznic historycznych, rozbudzanie patriotyzmu w najmłodszym pokoleniu oraz kształtowanie poczucia tożsamości narodowej, regionalnej i przywiązania do ziemi ojczystej.
  3. Organizatorem konkursu jest Centrum Kultury i Sztuki im. Ady Sari w Starym Sączu, Rynek 5, 33-340 Stary Sącz
  4. Nagrodą w konkursie jest Puchar Burmistrza Starego Sącza, który ma charakter przechodni.
  5. W konkursie biorą udział uczniowie szkół z terenu Miasta i Gminy Stary Sącz
  6. Konkurs jest podzielony na dwie grupy wiekowe: 
    –  młodsza (9 listopada, godz. 15:00):  przedszkola i dzieci z klas 1-3 Szkoły Podstawowej, 
    –  starsza (9 listopada, godz. 17:00):  SP i Szkoły Ponadpodstawowe
  7. Szkoły Podstawowe desygnują swoją jedną reprezentację (tylko do jednej wybranej grupy wiekowej; albo młodszej, albo starszej), natomiast jeśli szkoła desygnuje reprezentację mieszaną, która zawiera uczestników z obu grup wiekowych wówczas taka reprezentacja wystąpi w starszej grupie wiekowej.
  8. Reprezentacje szkół są zobowiązane do uczestnictwa w całej imprezie (od godziny rozpoczęcia imprezy do ogłoszenia wyników konkursu w danym dniu)
  9. Kolejność wystąpień uczestników jest z góry ustalona przez organizatora i nie podlega zmianom (ponieważ powoduje to duże utrudnienia organizacyjne).
  10. W konkursie biorą udział soliści lub grupy uczestników nie większe niż 12 osób (za wyjątkiem wcześniej zgłoszonych chórów szkolnych i większych grup przedszkolnych)
  11. Uczestnicy wykonują jedną pieśń, wcześniej wybraną przez opiekuna, min. 2 zwrotki i nie więcej niż 4 zwrotki
  12. Dopuszcza się akompaniament na instrumentach uczestników, towarzyszących osób dorosłych lub podkład muzyczny (bez wokalu) wyłącznie w formacie mp3
  13. Zapotrzebowania sprzętowe (wzmacniacze, mikrofony itp.) należy zgłosić najpóźniej do 4 listopada (kontakt: Ryszard Garwol 502 480 989)
  14. Najpóźniej dzień przed rozpoczęciem konkursu należy zgłosić opiekuna artystycznego uczestników (osobę odpowiedzialną za przygotowanie muzyczne)
  15. Podsumowanie Konkursu i ogłoszenie wyników planowane jest tego samego dnia zaraz po zakończeniu wszystkich prezentacji.
  16. Występy uczestników ocenia komisja konkursowa składająca się z trzech osób
  17. Ocenie podlega: wykonanie, prezentacja.
  18. Od rozstrzygnięcia komisji nie przysługuje prawo odwołania.

 

Kuba Sienkiewicz – recital autorski z akompaniamentem na dwie gitary

16 listopada, godz. 19:00 

Kuba Sienkiewicz – recital autorski z akompaniamentem na dwie gitary
Warszawiak, piosenkarz, neurolog. Występuje z Elektrycznymi Gitarami i jako Kuba Sienkiewicz. Wykonuje piosenkę autorską. Układa muzykę i piosenki do filmów. Współpracuje ze scenami kabaretowo-muzycznymi, Międzynarodowym Festiwalem Bardów OPPA i Warszawskim Uniwersytetem Medycznym. Należy do stowarzyszeń ZAiKS i SAWP. Jako neurolog zajmuje się chorobą Parkinsona i innymi zaburzeniami ruchowymi. Jest autorem poradnika dla osób z tym schorzeniem i członkiem stowarzyszenia Movement Disorder Society.
Światopogląd: Mam zmienne poglądy, zależnie od tego z kim współpracuję. Obecnie jestem nihilistą, ale dawniej wierzyłem w spiskową teorię dziejów.
Hobby: moje główne hobby to wynajem. Aktualnie wynajmuję pomieszczenie magazynowo-biurowe na Służewcu, chatę kurpiowską na warszawskich Bielanach oraz garderobę w gminie Centrum.
Ulubione zajęcie: wolna jazda lewym pasem i denerwowanie kierowców, najlepiej po wódce.
Pasja: donosy na sąsiadów – udało mi się spowodować kilka mandatów i jedną eksmisję. Cenię sobie halucynacje rzekome i prawdziwe lekarstwa. Muzykę lubię tylko nową, więc po prostu słucham radia jak leci. Z biegiem czasu jedne przyjemności odchodzą, a inne się odkrywa. Ostatnio znalazłem nową przyjemność, czyli palenie w kominku starymi książkami.
Nałogi: kompulsywne zakupy.
Pierwsza miłość: jeszcze żyje.
Książki: Jeśli chodzi o książki, to właściwie czytam tylko jedną: „Mały przewodnik po kosmosie”. Wielokrotnie wpatruję się w ilustrację zderzenia, od którego powstał księżyc Ziemi i za każdym razem się dziwię.
Ulubiona wytwórnia filmowa: „Czołówka”.
Ulubione podróże: służbowe.
Sport: skok na banjo. Lubię też karmić kozy sąsiada żołędziami. Podobają mi się kozy. Jedna nawet wydaje mi się być atrakcyjna. Oczywiście na mięso. Chociaż moje ulubione mięsiwa to konina i psinina (trzeciej kategorii – rąbana razem z budą).

„Baśnie i Mity” – Koncert Jesienny Miejskiej Orkiestry Stary Sącz

4 listopada (sobota), godz. 19:00, Kino Sokół  

Miejska Orkiestra Stary Sącz zaprasza na koncert jesienny.
Tym razem usłyszymy repertuar nawiązujący do znanych baśni i mitów.

W programie m.in.:

The Dream of Oenghus – Rolf Rudin

Pilatus: Mountain of Dragons – Steven Reineke

Prometheus (Dramatische Ouvertüre) – Hermann Xaver Egner

Koncert na 2 Trąbki C-dur – Antonio Vivaldi
solo: Johen Weiss i Friedmann Boltes

A Little Concert Suite – Alfred Reed

Bugler’s Holiday – Leroy Anderson
solo: Jochen Weiss, Daniel Żelasko, Friedmann Boltes

12 sygnałów – Werner Heider
solo: Jochen Weiss

Royal Lviv Ballet „Dziadek do orzechów” – spektakl baletowy

10 grudnia (niedziela), godz. 18:00, Kino Sokół                                                    

Soliści i tancerze Lwowskiego Narodowego Teatru Opery i Baletu im. Salomei Kruszelnickiej we współpracy z Międzynarodowym Teatrem Baletu „Premiera” zapraszają na widowisko baletowe „Dziadek do Orzechów” – jeden z najbardziej znanych spektakli na świecie powracający na sceny prestiżowych scen każdego roku w okresie świątecznym i zimowym. Widowisko zachwyca fabułą, malowaną ręcznie dekoracją, bogato zdobionymi strojami, cudowną muzyką Piotra Czajkowskiego i artyzmem wykonawców. Spektakl przenosi nas w magiczny czas świąt, baśni i dzieciństwa.

Strzelające armaty, magiczne sanie podróżujące z Klarą i Księciem, budki pełne niespodzianek, rosyjski taniec – trepak, taniec francuski, niezapomniany walc kwiatów….
Czas trwania spektaklu 120 minut + przerwa 15 minut
Obsada: w roli głównej Wiktoria Zwarycz (jako Klara), razem: 36 tancerzy na scenie

Cena biletów: 95 zł